16 november 2017

Old meets new

 Idag börjar jag med att visa två kort med höstfärger.
Today I start by showing two cards with autumn colors.

Har använt några av de gamla stämplarna tillsammans med nyare dies.
Have used some of the old stamps with newer dies.

Jag har färgat in ett papper i olika nyanser och färger med distresser.
Har stämplat en ram med stämpeln Enkel journalingruta och dekorerat med blomma och blad utstansade med diesen Liten blomma och Blad.
I have colored a paper in different shades and colors with distresser.
Has stamped a frame with the stamp Enkel journalingruta and decorated with a flower and leaves cutout with the dies Liten blomma och Blad .


På nästa kort har jag använt det som blev över från diesen Liten blomma och gjort en egen blomma. Har stämplat en blomstjälk med Prickad swirl. Här har jag också använt diesen pierced squares
On the next card I have used what was left from the dies Liten blomma and made my own flower. Has stamped a flower stem with Prickad swirl. Here I have also used the diesen pierced squares.


Textsämpeln är denna grattis
The text stamp is this grattis (congrats).


Har också gjort ett bokmärke och stämplat bakgrunden med Slitet nät och textstämpeln Du förtjänar en...
Have also done a bookmark and stamped the background with Slitet nät and the text stamp Du förtjänar en...


Stämplat med Jordglob och i den har jag stämplat med Mycket splat i blått och brunt för att få till en känsla av hav och land.
Stamped with Jordglob and I have stamped with Mycket splat in blue and brown in it to make a feeling of  sea and land.


Kram från mig!
Hugs from me!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar